مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-06دانش

دانشگاه ها باید در توسعه علمی و فرهنگی تاثیرگذار باشند


دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید در توسعه علمی و فرهنگی مناطق خود تاثیرگذار باشند و از همه ظرفیت های موجود برای آموزش های کیفی به دانشجویان بهره بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز خراسان رضوی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع روسای دانشگاه ها و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: نباید در عرصه آموزش های دانشگاهی کم فروشی کنیم و نباید از هیچ تلاشی برای ارائه آموزشهای هدفمند و کیفی به دانشجویان و فرزندان این مرز و بوم در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کوتاهی شود.

دکتر منصور غلامی افزود: مردم با اعتمادی که به مجموعه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دارند فرزندانشان را به ما می سپارند و باید با ارایه آموزشهای هدفمند و کیفی قدردان این اعتماد مردم باشیم.

فرماندار گناباد هم با اشاره ظرفیت های منطقه ای ، صنعتی ، معدنی ، فرهنگی و گردشگری این شهرستان خواستار توجه وزارت علوم به راه اندازی رشته های گردشگری ، تجارت الکترونیک ، معادن و انرژی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی گناباد شد.

حامد قربانی افزود: با توجه به ثبت قنات قصبه گناباد به عنوان کهن ترین قنات جهان در فهرست آثار جهانی سازمان یونسکو طی سال های گذشته، راه اندازی پژوهشکده قنات برای توسعه فرهنگی و گردشگری این بخش ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید در توسعه علمی و فرهنگی تاثیرگذار باشند

دانشگاه ها باید در توسعه علمی و فرهنگی تاثیرگذار باشند