مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-06سياسي

مشکلی با نظارت استصوابی ندارم


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با اصل نظارت استصوابی مشکلی ندارم اما گاها فرد هیچ حکم صادرنشده ای ندارد و این برداشت جناحی می شود.

- گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بعد از ثبت نام در مجلس یازدهم در فرمانداری قزوین گفت: یکی از راه هایی که برای تغییر وجود دارد این است که افراد نسبت به چیزهایی که اعتراض دارند، حضور پیدا کنند تا شرایط بهتری را رقم زنند و این بهترین انگیزه است برای کسی که دل در گرو توسعه و پیشرفت دارد.

وی در خصوص شفافیت هزینه های تبلیغاتی ادامه داد: بنده با صدرصد شفافیت در موضوعات موافقم و جزو نخستین نمایندگانی بودم که در مجلس طرح شفافیت را امضا کرده و به طور شفاف هم از فیش حقوقی تا حضور و غیابم را بیان کردم.

زرآبادی گفت: زمانی که شفافیت مطرح می شود، باید هزینه را هم بیان کرد؛ مجلس اساسا شفاف است و هزینه این شفافیتش را هم پرداخت می کند و اگر رای ها هم شفاف شود نیز مشکلی ندارم و قطعا برای تصویب شفاف شدن باید رای جمع هم مدنظر باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حوزه شفافیت هزینه های تبلیعاتی می توان گفت که در حد شعار است و به مرحله عمل که می رسد کسی حاضر به بیان شفافیت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی با نظارت استصوابی ندارم

مشکلی با نظارت استصوابی ندارم