مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-06سياسي

حضور 400 حافظ قرآن در آزمون اعطای مدرک تحصیلی


رییس سازمان دارالقرآن کریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از مشارکت 400 حافظ قرآن در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ حجت الاسلام والمسلیمن مهدی اخوان صباغ در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: 12 درصد از شرکت کنندگان در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی موفق به کسب بالاترین مدرک می شوند.

وی با بیان اینکه سومین مرحله از چهاردهمین دوره و چهارمین مرحله از دوازدهمین و سیزدهمین دوره این آزمون ها امروز هم زمان برگزار می شود، گفت: مرحله سوم معادل مدرک کارشناسی ارشد، سی و هفت شرکت کننده و مرحله چهارم آزمون معادل مدرک دکتری بیست شرکت کننده دارد.

حجت الاسلام اخوان صباغ افزود: بر اساس متون قرآنی حفظ قرآن کار خداوند است.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر مقام معظم رهبری به منظور نیل به جامعه قرآنی با فرهنگ و سبک زندگی براساس قرآن باید از بیش از 80 میلیون نفر جمعیت کشور 10 میلیون نفر حافظ کل قرآن باشند.

رییس سازمان دارالقرآن کریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای نام نویسی و شرکت حافظان قرآن کریم که دارای شرایط متناسب با آیین نامه این سازمان هستند در پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی که سال آینده (1399) در پایگاه اینترنتی تلاوت اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 400 حافظ قرآن در آزمون اعطای مدرک تحصیلی

حضور 400 حافظ قرآن در آزمون اعطای مدرک تحصیلی