مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 13:152019-12-06اقتصادي

نماز جمعه دیشموک، قلعه رییسی و چرام


مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به هشدار رهبری در خصوص سیاست های جمعیتی و کاهش نرخ جمعیت گفت: از مطالبات رهبری رشد جمعیت از سال 1391 به بعد بود.

حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود:نهادهای متولی در خصوص جلوگیری از پیری جمعیت در کشور باید راهکارهای ارزنده و مفید ارائه دهند.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب ادامه داد: گام دوم انقلاب گام تمدن سازی است و هرکسی واجبات الهی را دقیق انجام دهد به سمت احیای تمدن نوین اسلامی حرکت می کند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: در 16 آذر 1332 دانشجویان با حرکتی انقلابی به حضور آمریکایی ها در ایران مخالفت کردند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سهمیه بندی بنزین و تاکید رهبری مبنی بر نظارت کافی و دقیق مسئولان به گرانی اجناس به بهانه افزایش قیمت بنزین افزود: از امور صنفی بخش دیشموک خواستار نظارت دقیق و به موقع در بازار هستیم.

امام جمعه قلعه رییسیامام جمعه قلعه رییسی هم در خطبه های نماز امروز این شهر به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: روز دانشجو در کشور ماهیت ضد استکباری و ضدآمریکایی دارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه مطالبه رهبر حکیم انقلاب از دانشجویان این است که همواره انقلابی باشند و تلاش کنند ایمانشان را تقویت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه دیشموک، قلعه رییسی و چرام

نماز جمعه دیشموک، قلعه رییسی و چرام