مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-06سياسي

عضو مجلس خبرگان رهبری داوطلب حضور در انتخابات مجلس شد/ شکری 60 ساله آمد


ششمین روز از ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طوالش با ثبت نام عضو خبرگان رهبری و نماینده فعلی مجلس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تالش، محمود شکری نماینده دوره نهم و دهم مردم طوالش با حضور در فرمانداری تالش نام نویسی کرد.

شکری 60 سال سن دارد و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته مدیریت دولتی است.

وی پس از ثبت نام در گفت وگو با خبرنگار فارس در تالش اظهار کرد که هدف همه ما کمک به مردم برای حل مشکلات بوده و به عنوان یک سرباز از ولایت و انقلاب دفاع می کنم.

محمود شکری می گوید باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرد و همان طور که در قانون اشاره شده با کسانی که از قانون انتخاباتی تبعیت نکنند برخورد می شود زیرا مردم قطعاً افراد شایسته را انتخاب می کنند.

داوطلب حضور در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه طوالش تأکید کرده که همه باید به قانون احترام بگذارند زیرا راه انداختن کارنوال قبل از شروع رسمی تبلیغات خلاف قانون است.

بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدهای مجلس شورای اسلامی یک هفته قبل از رأی گیری می توانند تبلیغات علنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان رهبری داوطلب حضور در انتخابات مجلس شد/ شکری 60 ساله آمد

عضو مجلس خبرگان رهبری داوطلب حضور در انتخابات مجلس شد/ شکری 60 ساله آمد