مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 12:152019-12-06سياسي

دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود


دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود ، بصیرت و دشمن شناسی را در خودشان تقویت کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز جمعه این هفته به امامت حجت السلام ناصر مصباح نژاد برگزار شد.

مصباح نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س)گفت،کریمه اهل بیت (ع)حضرت فاطمه معصومه یک امام زاده بزرگ است که زیارت نامه مخصوص دارد که وجودش مایه خیر و برکت برای شیعیان و مردم ایران شده است و ما باید قدرش را بدانیم.

امام جمعه شهر سی سخت عنوان کرد: 16آذر نماد ایستادگی و مقاومت دانشجویان انقلاب در مقابل استکبار و استعمار غرب آمریکاست، دانشجویان باید مراقب نفوذی های غرب و آمریکا باشند و اجازه ندهند روحیه انقلاب و دینداری از دانشگاه گرفته شود و بصیرت و دشمن شناسی را در خودشان تقویت کنند چرا که دانشجویان به عنوان جوانان نخبه انقلابی و پیشرو و پیش قراول باید شانه هایشان را زیر بار گام دوم انقلاب ببرند.

  حجت الاسلام مصباح نژاد یکی از ناعدالتی ها و اشکالات بودجه نویسی و تقسیم بودجه کشور را مدیریت ناصحیح در اخذ مالیات ها دانست و افزود: یکی از معافیت های ناعادلانه مالیاتی و فرارهای مالیاتی در کشور بیداد می کند و ناراحت کننده تر این است که دولت آمده به برخی گروه ها و منابع ها معافیت مالیاتی داده است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود

دانشجویان اجازه ندهند روحیه انقلابی و دینداری از دانشگاه گرفته شود