مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-06سياسي

تبدیل ایران به سوریه ای دیگر ؛ هدف دشمن در اغتشاشات اخیر


دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال آن بود ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کند.

- تبدیل ایران به سوریه ای دیگر ؛ هدف دشمن در اغتشاشات اخیر امام جمعه گرگان گفت : دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال آن بود ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای گلستان آیت اله نورمفیدی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان این مطلب افزود : ماجرای سوریه هم در ابتدا یک اعتراض مردمی بود ولی دشمنان بر موج اعتراض سوار شدند و چنین وضعی را برای این کشور به وجود آوردند.

وی گفت : در اغتشاشات اخیر کشور هم یک اعتراض مردمی رقم خورد ولی افرادی که دست به تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی زدند از نیروهای دشمن بودند که برای راه اندازی اغتشاشات اخیر نزدیک به دو سال برنامه ریزی کردند.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی ادامه داد : انفجار عسلویه ، انفجار انبار نفت سیرجان ، انفجار بنادر و کشتی های حمل کالا ، انفجار مراکز اصلی مخابرات ، حمله به پادگان ها و پاسگاه ها ، انفجار انبارها و پالایشگاه نفت و بنزین، ایجاد رعب و وحشت و ویران کردن خانه های مردم و از بین بردن مراکز تجاری از نقشه های دشمن در اغتشاشات اخیر بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با اشاره پاسخ مقام معظم رهبری به نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با درایت رهبر معظم انقلاب و ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ایران به سوریه ای دیگر ؛ هدف دشمن در اغتشاشات اخیر

تبدیل ایران به سوریه ای دیگر ؛ هدف دشمن در اغتشاشات اخیر