مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-06دانش

رییس جمهور فردا برنامه ای برای 16 آذر ندارد/ فقط 4 دانشجو در بازداشت هستند


معاون فرهنگی وزارت علوم از آزادی دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر تا روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر فقط چهار دانشجو که یکی از این دانشجویان از دانشگاه تهران، - دو دانشجو از دانشگاه علم و صنعت و یک دانشجو از دانشگاه اسفراین هستند در بازداشت هستند که وزیر علوم وضعیت آنها را با جدیت پیگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ غلامرضا غفاری در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر به خبرگزاری ایسنا گفت: براساس آخرین آماری که تا دوشنبه گذشته به دست ما رسیده تعداد 17 دانشجو در بازداشت بودند که خوشبختانه با پیگیری های ویژه وزیر علوم این آمار تا به امروز جمعه 15 آذر کاهش پیدا کرده و بسیاری از دانشجویان روز گذشته آزاد شدند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر فقط چهار دانشجو از وقایع اخیر در بازداشت هستند که یکی از این دانشجویان از دانشگاه تهران، دو دانشجو از دانشگاه علم و صنعت و یک دانشجو از دانشگاه اسفراین است و وزیر علوم با جدیت پیگیر آزادی این چند دانشجو می باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر این که رییس جمهور فردا 16 آذر (روز دانشجو) برنامه عمومی با دانشجویان ندارد گفت: تاکنون هیچ برنامه ای از سوی دفتر رییس جمهور به مناسبت روز دانشجو اعلام نشده است و فردا رییس جمهور هیچ جلسه عمومی با دانشجویان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور فردا برنامه ای برای 16 آذر ندارد/ فقط 4 دانشجو در بازداشت هستند

رییس جمهور فردا برنامه ای برای 16 آذر ندارد/ فقط 4 دانشجو در بازداشت هستند