مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آذر 1398 ساعت 01:302019-12-05سياسي

عمر تجهیزات صنعتی با محلول های ایرانی طولانی تر می شود


مجید حجت، مدیر فنی شرکت دانش بنیان آبریزان، در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: ما به همراه یک تیم متخصص در حوزه پایش آب های صنعتی فعالیت می کنیم و در پارک علم و فناوری تهران مستقر هستیم و بزرگترین افتخار .

- یک شرکت دانش بنیان ایرانی با پایش آب صنعتی، از رسوب این دستگاه ها جلوگیری کرده و عمر دستگاه را افزایش می دهد.

مجید حجت، مدیر فنی شرکت دانش بنیان آبریزان، در گفتگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: ما به همراه یک تیم متخصص در حوزه پایش آب های صنعتی فعالیت می کنیم و در پارک علم و فناوری تهران مستقر هستیم و بزرگترین افتخار ما این است که تنها محلول اینهیبیتور (Inhibitor) جهان که خاصیت آنتی اسکالانت و خاصیت آنتی کروژن دارد، را تولید کرده ایم.

حجت افزود: بیش از 150 نوع محصول دراین شرکت دانش بنیان تولید می شود که در زمینه های پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان های بلند مرتبه، هتل ها و بیمارستان ها در خصوص پایش آب صنعتی ارائه می کنیم که البته در حال حاضر بسیاری از این بخش ها از محصولات فناورانه ما استفاده می کنند.

مدیر فنی این شرکت دانش بنیان درخصوص محصول جدید و مشتری این شرکت در حوزه پایش آب های صنعتی، تصریح کرد: با کمک فن بازار ملی ایران با شرکت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر تجهیزات صنعتی با محلول های ایرانی طولانی تر می شود

عمر تجهیزات صنعتی با محلول های ایرانی طولانی تر می شود