مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:352019-12-05سياسي

مجلس خوابگاه نیست/ نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری کنند


مشاور تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه پاکدشت گفت: مجلس خوابگاه نبوده و نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری و معیشت آن ها را تسهیل کنند.

- فرهاد بشیری مشاور تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری و در فعالیت های خود نظارت بر دولت را مد نظر بگیرند.

وی در ادامه افزود: برای مجلس یازدهم توجه ویژه به گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری به خوبی موارد علم، اقتصاد، استقلال، عدالت و صیانت از عزت ملی را تبیین نمودند در اولویت دارم.

مشاور تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی مجلس را جایگاهی برای کوشش و تلاش شبانه روزی دانست و تصریح کرد: مجلس محل خوابگاه و استراحت نبوده و نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری و معیشت آن ها را تسهیل نمایند.

بشیری در همین رابطه ادامه داد: مجلس باید در جایگاه واقعی خود قرارگرفته همان طور که انتظار می رود مجلس یازدهم باید نقش وکالت مردم را برعهده داشته نه وکیل دولت و کارگزاران آن باشد؛ برخی ها فکر می کنند نماینده باید وکیل دولت باشد که این موضوع مغایر با قانون اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خوابگاه نیست/ نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری کنند

مجلس خوابگاه نیست/ نمایندگان با تمام وجود مشکلات مردم را پیگیری کنند