مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:302019-12-05سياسي

جامعه ای روی پیشرفت را می بیند که آحاد مردم در آن نقش آفرینی کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: جامعه ای روی سعادت، رفاه، آسایش و پیشرفت را می بینند که آحاد جامعه تصمیم به ایفای نقش اساسی خود بگیرند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: جامعه ای روی سعادت، رفاه، آسایش و پیشرفت را می بینند که آحاد جامعه تصمیم به ایفای نقش اساسی خود بگیرند.

بهروز اکرمی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور استان مرکزی با طرح این سوال که دانشجو کیست و دانشگاه چه مختصاتی دارد؟ بیان کرد: آیا هرکس کارت دانشجویی در اختیار داشت دانشجو قلمداد می شود؟ آیا حضور دانشجو در کلاس درس به معنای ایفای نقش دانشگاه و دانشجو در جامعه است؟ دانشگاه فقط مختص ایران نیست بلکه در تمام دنیا این مراکز عالی تحصیلی وجود دارند و باید به مختصات و دستاوردهای آن فکر کرد و روز دانشجو فرصتی مغتنم برای فکر کردن به مختصات و ماهیت دانشگاه و دانشجوست.

وی با تاکید بر اینکه سخت ترین کار در دنیا فکر کردن است، گفت: فکر کردن به شکل منظم و دارای دستاورد بسیار دشوار است.

اکرمی تصریح کرد: اگر امروز در اراک با مشکل آلودگی هوا مواجه هستیم یا محکوم به پرایدسواری هستیم، بخشی اعظمی از این شرایط متوجه مسئولان و بخشی متوجه دانشگاه است چراکه نتوانسته است برای مشکلات و مسائل موجود راهکار و دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای روی پیشرفت را می بیند که آحاد مردم در آن نقش آفرینی کنند

جامعه ای روی پیشرفت را می بیند که آحاد مردم در آن نقش آفرینی کنند