مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-05سياسي

یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان برگزار شد


با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار تنگستان عصر پنجشنبه در یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزارشد بیان کرد: همه ما مدیون و بدهکار شهدا و خانواده های آنها هستیم.

عبدالحسن رفیعی پور اضافه کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری پدران و مادران شهدا است که باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی یادآور شد: برگزاری یادواره های شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این یادواره ها برگزار شود تا به نسل جدید، جوانان و نوجوانانی که دوران جنگ را ندیده اند برای آنها ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های شهدا یادآوری کنیم.

رییس ستاد برگزاری یادواره سرداران و 200 شهید تنگستان ادامه داد: در روزی که دشمن و رسانه های بیگانه تمام هم و غم خود را بر این گذشته اند که جوانان را از مسیر انقلاب خارج نمایند ضرورت یادواره ها و این برنامه ها الزامی تر می شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم که همه ما ها بتوانیم در راستای مسیر، اهداف و آرمانهای والای شهدا حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان برگزار شد

یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان برگزار شد