مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:152019-12-05اقتصادي

اختصاص 6میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در شازند


فرماندار شهرستان شازند از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در راستای کنترل روان آب ها در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی عرب روز پنج شنبه در حاشیه اجرای طرح جنگل کاری 200 هکتار از محدوده 2 هزار هکتاری چپقلی شازند اظهار داشت: امروز نهال کاری در این منطقه که در مجاورت نیروگاه حرارتی شازند قرار گرفته است، با کمک اداره کل منابع طبیعی استان را شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان شازند گفت: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی توسط منابع طبیعی شهرستان شازند در حوزه آبخیز داری و آبخوان داری به ویژه احداث سدهای خاکی و بتونی که در مسیر سیلاب قرار گرفته اند، انجام شده است به طوری که سال گذشته در این حوزه سه میلیارد تومان و امسال نیز سه میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است.

عرب بیان کرد: سه نقطه در سطح شهرستان شازند از قبیل ذخیره گاه جنگلی بلوط در پاکل و سرسختی، قره کهریز و بخش زالیان به منظور نهال کاری پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان شازند بیان کرد: در این مراسم بنا به دستور استاندار مقرر شد، مانند محدوده چپقلی با کمک شهرداری مهاجران، فرمانداری و منابع طبیعی شازند ظرف یک الی دو ماه آینده محدوده ای برای جنگل کاری در شهر مهاجران در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در شازند

اختصاص 6میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در شازند