مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-05سياسي

رییسی : جناح ها باید خودشان را ملزم به رعایت قانون بدانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: از مسائل بسیار مهم و محوری که همواره به عنوان اهداف انقلاب اسلامی به آن اشاره شده و هم مردم و هم قانون اساسی به آن تاکید داشته موضوع بسیار مهم و کلیدی اجرای عدالت است؛ این نه هدف ما بلکه هدف همه انبیا و اولیا بوده و همواره تاکید شده است.

رییس قوه قضاییه گفت: امام مردم را هدایت می کند تا عدالت در جامعه جاری شود، از بخش های مهم عدالت، عدالت اداری است و از خواسته های مردم این است که در ادارات عدالت وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: وجود قوانین عادلانه بسیار مهم است و سپس مدیران عادل اهمیت دارند، مردان و زنان عادل هستند که می توانند جامعه را به عدالت نزدیک کنند؛ از شرایط مهم در جامعه اسلامی در زمان ظهور امام معصوم و در غیبت هم فقیه واجد شرایط، جلوه عدل است اما امام برای اجرای عدالت نیازمند بازوان عادل است.

رییسی با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن مسؤولان گفت: مرحله نخست، پاسخگویی به خداوند است، بعد از آن به مردم و شهروندان و ارباب رجوع و بعد هم پاسخگویی به سلسله مراتب است.

رییس دستگاه قضا تاکید کرد: مشتری مداری که امروزه مطرح می شود، همان صحبت امام علی(ع) است که می فرماید باید مردم را دوست داشت و راه خدا از میان خلق می گذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : جناح ها باید خودشان را ملزم به رعایت قانون بدانند

رییسی : جناح ها باید خودشان را ملزم به رعایت قانون بدانند