مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:502019-12-05سياسي

پایان کار نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه


نهمین اجلاسیه منطقه ای مدرسین حوزه علمیه با قرائت بیانیه ای در اصفهان به پایان رسید .

- در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به جداشدن صف مردم از اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب آمده است: مسوولان باید در این خصوص به دغدغه ها و مطالبات مردمی توجه داشته باشند.

حضور پر شور در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال با انتخاب افراد اصلح، انقلابی و ولایت مدار یکی دیگر از بندهای مهم این بیانیه است.

در بخش پایانی بیانیه هم تاکید شده است: جامعه مدرسین، خود را موظف می داند در همه مقاطع حساس انقلاب از ارزش های نظام مقدس اسلامی حمایت و در هدایت امت اسلامی، تردید نکنند و شیطنت های استکبار درحکومت اسلامی، را محکوم و در مقابل توطئه و نقشه ی پلید آنها ایستادگی کنند .

نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت رسالت روحانیت و حوزه های علمیه در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور علما و روحانیان استان های اصفهان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری به مدت دو روز به میزبانی اصفهان برگزار شد .

رسالت روحانیت در نهادینه کردن مهدویت و فرهنگ اسلامی، رسالت روحانیت در عدالت خواهی و مبارزه با فساد و رسالت روحانیت در ترویج مفاد دینی و اعتقادی، عزت ملی و مرز بندی با دشمن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه

پایان کار نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه