مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-05حوادث

صحت سنجی دوربین های ناجا


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت: این دوربین ها بایستی استاندارد های ناجا را بگذرانند که شهروندان به اشتباه جریمه نشوند.

- رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان و مالخران لوازم و محتویات داخل خودرو با 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده گفت: سارقان از خودرو های فاقد ایمنی اشیاء و لوازم با ارزش سرقت می کردند.

رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت ابراز داشت: متهم که دیگر چاره ای جز به اعتراف نداشت به سرقت لوازم و محتویات خودروی مال باخته با همدستی شخصی به نام جواد 23 ساله اعتراف کرد.

متهم دوم پرونده نیز به همدستی با ناصر اعتراف و به فروش اموال سرقتی به 2 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه مالخران در محدوده خیابان خاوران شناسایی و این 2 متهم نیز دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه یاسر تعدادی اسناد و اموال سرقتی کشف و با شناسایی هویت 20 تن از مالکان این اسناد، شاکیان برای پیگیری پرونده به پایگاه هفتم دعوت شدند و اموال کشف شده به صاحبان آن ها با هماهنگی مقام قضایی تحویل داده شد.

رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان به 50 فقره سرقت و مالخری با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند، گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحت سنجی دوربین های ناجا

صحت سنجی دوربین های ناجا