مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 14:402019-12-05حوادث

2 میلیارد ریال داروی قاچاق در ساری کشف شد


فرمانده انتظامی ساری از کشف دارو قاچاق در ساری خبر داد و گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در بازدید از محل بیش از 50 قلم انواع داروهای فاسد تاریخ گذشته، - قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران،ناصرعلی صفرپور از کشف دارو قاچاق در ساری خبر داد و اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران پاسگاه انتظامی شهدا شمال تجن این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی دارو در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهم شدند.

صفرپور تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در بازدید از محل بیش از 50 قلم انواع داروهای فاسد تاریخ گذشته، قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.

وی ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان کرد: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد ریال داروی قاچاق در ساری کشف شد

2 میلیارد ریال داروی قاچاق در ساری کشف شد