مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-05اقتصادي

دورهمی فردوسی ها/ هم افزایی شهرهای همجوار رمز توسعه منطقه


مراسم گرامیداشت روز فردوس با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد و مسئولان شهری قول مساعد برای واگذاری امکانات به جوانان برای توسعه شهر را دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در مراسم گرامیداشت روز فردوس با اشاره به برگزاری جشن ملی روز روستا برای اولین بار در خراسان جنوبی با حضور معاون اول رییس جمهور اظهارکرد: برای توانمند سازی روستاها و استان تصمیمات مهمی در این همایش گرفته شد.

سید کمال الدین میرجعفریان عنوان کرد: ایجاد هزار هکتار گلخانه در سطح استان، اختصاص 500 میلیارد تومان برای راه اندازی مجتمع های آبرسانی روستاها و 220 میلیارد تومان اعتبار جهت شبکه راه های استان از جمله برکات برگزاری این همایش بود.

فرماندار فردوس نیز با بیان اینکه زمانی که فردوس دارای شهردای شد فقط 16 شهر در کشور شهرداری داشتند، گفت: فردوس اکنون یکی از مادران پیر شهرهای کشور است و همه باید با وحدت و همدلی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

هم افزایی شهرهای همجوار رمز توسعه منطقه حسن میرزایی از هم افزایی سه شهر فردوس، سرایان و بشرویه سخن گفت و افزود: هر کدام از این شهرها از امکاناتی برخوردار شود سایر شهرهای همجوار نیز می توانند از آنها استفاده کنند و این موضوع لزوم هم گرایی و هم افزایی مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی فردوسی ها/ هم افزایی شهرهای همجوار رمز توسعه منطقه

دورهمی فردوسی ها/ هم افزایی شهرهای همجوار رمز توسعه منطقه