مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-05حوادث

سنگ پراکنی علت مرگ توله خرس قهوه ای در سوادکوه بوده است


رییس اداره حفاظت محیط زیست سوادکوه با اشاره به ماجرای تلف شدن توله خرس قهوه ای سال جاری در شهرستان، سنگ پراکنی و سقوط از صخره را عامل مرگ آن بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم فلاحی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان، با اشاره به ماجرای تلف شدن توله خرس قهوه ای در سال جاری، گفت: عده ای شاهد ماجرای پرت شدن توله خرس از کوه بودند؛ دو نفر به طرف توله خرس سنگ پرتاب می کنند که فیلم آن در فضای مجازی پخش شده و دو نفر هم سعی در نجات داشتند اما اطلاع درست از رفتار با حیوان را نداشتند و غیرحرفه ی عمل کردند و طناب دور گردن توله خرس بسته و آن را نگه داشتند تا ما تحویل گرفتیم و شدت جراحت به حدی بود که پیش از رسیدن به کلینینک دامپزشکی در ساری توله خرس تلف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه حضور انسان در نزدیکی حیوانات وحشی به آنها استرس وارد می کند، گفت: پس از پرت شدن توله خرس و پرتاب سنگ، عده ای به طور غیرحرفه ای به نجات حیوان پرداختند درصورتی که آنها باید منطقه را تخلیه می کردند تا حیوان انسانی را نبیند و بعد به ما اطلاع می دادند تا ما به صورت حرفه ای آن را بیهوش کنیم و انتقال دهیم.

وی با اشاره به پرتاب سنگ توسط دونفر در این ماجرا، گفت: محیط زیست شهرستان از این دو نفر شکایت کرد چراکه نظر ما بر این بود که خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ پراکنی علت مرگ توله خرس قهوه ای در سوادکوه بوده است

سنگ پراکنی علت مرگ توله خرس قهوه ای در سوادکوه بوده است