مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-05فرهنگي

هنرمندان باید کوله باری که شهدا بر زمین گذاشتند را به دوش بگیرند


رییس مرکز سرمایه انسانی صداوسیما گفت: شهدا وظیفه ی خود را ادا کرده اند؛ حال نوبت به همه ی افراد و مخصوصا هنرمندان رسیده است که راه آن ها را ادامه دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز سرمایه انسانی صداوسیما گفت: شهدا وظیفه ی خود را ادا کرده اند؛ حال نوبت به همه ی افراد و مخصوصا هنرمندان رسیده است که راه آن ها را ادامه دهند.

علی اصغر جعفری در اختتامیه جشنواره فیلم دفاع مقدس خراسان رضوی که در پردیس سینمایی هویزه برگزار شد در خصوص وظیفه هنرمندان در ترویج فرهنگ شهدا و ایثارگری اظهار کرد: امروزه برای این که فرهنگ ایثارگری به نسل جوان و به علاقه مندان در جهان برسد، هنرمندان وظیفه دارند که به بهترین شکل و زیباترین روش و جذاب ترین فرمت هنری این پیام را به نسل جوان برسانند.

رییس مرکز سرمایه انسانی صداوسیما ادامه داد: اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد و کوتاهی کند قطعا باید روزی پاسخگو باشد.

امروزه ما در نقطه ای بسیار عالی قرار داریم و اسلام بیش از همیشه در جهان می‎درخشد؛ آنچه مارا نگران می کند این است که نسل جوان زبان شهدا را نفهمند و پیامشان را دریافت نکنند که این اتفاقی خطرناک است.

وی افزود: این که بیش از 500 اثر به جشنواره کهربا ارسال شده است؛ لایق تقدیر و تشکر است و امیدواریم در دوره های بعد جشنواره و سایر جشنواره ها هنرمندان ارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان باید کوله باری که شهدا بر زمین گذاشتند را به دوش بگیرند

هنرمندان باید کوله باری که شهدا بر زمین گذاشتند را به دوش بگیرند