مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:052019-12-05اقتصادي

بیمه نامه، دهک های پایین را تحت پوشش قرار دهد


بیمه نامه ها باید بتواند دهک های پایین را تحت پوشش قرار دهد.

- محمد رضایی، سرپرست بیمه ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه ضریب نفوذ بیمه در ایران متاسفانه نسبت به ضریب نفوذ میانگین صنعت بیمه در جهان خیلی پایین تر است افزود: ضریب نفوذ در بیمه ایران 2 و 3 دهم درصد است در صورتی که همین ضریب در جهان بین 6 تا 7 درصد است.

سرپرست بیمه ایران گفت: در 40 سال گذشته میزان رشد صنعت بیمه در جهان تقریبا از رشد اقتصاد بیشتر شده در صورتی که در همین مدت رشد این صنعت در کشور ما 2 و 7 دهم برابر شده است این نشان می دهد که باید حتما در این زمینه فرهنگ سازی شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ششم توسعه باید ضریب نفوذ بیمه به 7 درصد برسد در نتیجه باید شرکت های بیمه در بخش بیمه های زندگی فعالیت های گسترده تری داشته باشند.

رضایی گفت: در کشور ما موضوع ریسک ضریب خسارتش بیشتر است ما در این بخش هم در سال های قبل و قبل از تحریم با بیمه های اتکایی قرارداد خاص داشتیم و بخشی از تعهدات را واگذار می کردیم البته در آن مقطع میزان نگهداری با توجه به ضریب نفود بیمه در ایران کم بود و تقریبا شرکت بیمه ایران نمی توانست خدمات و ریسک هایی را که تحت پوشش قرار داده می شود جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه نامه، دهک های پایین را تحت پوشش قرار دهد

بیمه نامه، دهک های پایین را تحت پوشش قرار دهد