مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 02:152019-12-04اقتصادي

جنگ تبلیغاتی شرکت ها با قلب، ذهن و بدن کودکان


کوکاکولا که تاکنون اجازه تبلیغ محصولاتی ناسالم را بدون اعلام این هشدار سلامتی داشته که مصرف نوشیدنی های گازدار به شکل روزانه به شدت خطر دیابت را افزایش می دهد، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: چند نفر از مردم ایامی را به خاطر دارند که در آن هدف آگهی های تلویزیونی، فروش یک محصول جدید به بینندگان بود که حتی خبرنداشتند که به آن احتیاج دارند نه به پیش بردن یک دستورکارخطرناک؟ به نظر می رسد که ما به سرعت در حال از یاد بردن خاطراتی از این دست هستیم.

سرانجام تبلیغات بازرگانی جهان شرکتی وارد قلمروهای فرهنگی جدیدی شده است.

در یک آگهی تازه منتشر شده، باز هم یک شرکت بزرگ دیگر به آرمان سازی از انتخاب یک سبک زندگی پرداخته که به طور طبیعی مطلقا هیچ ارتباطی با خانواده هسته ای سنتی ندارد که  تمدن غربی را  در طول دو هزاره تاریخ تلخ و شیرین و پر فراز و نشیب از وقایع گوناگون به جلو هدایت کرده.

این آگهی مناقشه برانگیز با شور و حرارت تمام، توجه خود را نه برمحصول، بلکه بر تبلیغ نگرش های دگرباشانه درمیان  جمعیت تاثیرپذیر نوجوانان نوبالغ متمرکز کرده است.

این تازه ترین مخلوق بیرون آمده از آزمایشگاه مارکسیست فرهنگی، دست بر اتفاق در قالب یک تبلیغ تجاری برای اسپرایت عرضه شده، نوشیدنی گازداری که تولید کننده آن شرکت کوکاکولا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تبلیغاتی شرکت ها با قلب، ذهن و بدن کودکان

جنگ تبلیغاتی شرکت ها با قلب، ذهن و بدن کودکان