مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:262019-12-03سياسي

تقدیر پرویز پرستویی و جانبازان از نرگس کلباسی + فیلم


پرویز پرستویی و حبیب احمدزاده با همراهی برخی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس به عیادت نرگس کلباسی (فعال اجتماعی) رفتند.

- پرویز پرستویی و حبیب احمدزاده با همراهی برخی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس به عیادت نرگس کلباسی (فعال اجتماعی) رفتند.

حبیب احمدزاده در متنی که در اختیار ایسنا گذاشته است، این دیدار را اینگونه روایت کرده است: چند وقتی بود که با بچه ها قرار گذاشته بودیم تا از زحمات خانم نرگس کلباسی در مناطق سیل زده و دیگر امور خیریه اش همچون آزادی مادران زندانی به نوعی تقدیر و قدردانی کنیم و 11 آذر ماه فرصتی دست داد که این اتفاق بی افتد.

گروه ما تشکیل شده بود از آقا مکی یازع جانباز و رزمنده آبادانی که فقط سرش را زیر انداخته و به دبیری جشنواره شاد دانش آموزی و احداث پارک بازی در مناطق محروم بی هیچ چشمداشتی مشغول است و جناب تقی پور رزمنده و جانباز دوپا قطع و مدیر موزه صلح تهران؛ سیدصالح موسوی رزمنده و جانباز قهرمان روزهای اول جنگ خرمشهر و همسرش سرکار خانم بتول کازرونی از امدادگران داوطلب روزهای اولیه خونین شهر و پرویزخان پرستویی همیشه دست به کار و به راه خیر.

پس هرکسی از گوشه ای از ایران و تهران راه افتاد و به بیمارستانی که خانم کلباسی به علت کسالت بستری است، رسیدیم،پرویزخان پس از معرفی همه گروه، سخنی از باب محبت و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر پرویز پرستویی و جانبازان از نرگس کلباسی + فیلم

تقدیر پرویز پرستویی و جانبازان از نرگس کلباسی + فیلم