مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-03فرهنگي

تفاوت ها و شباهت های سینمای ایران و لهستان


رضا درمیشیان و یوآنا کاس کراوزه، در «کارگاه فیلمسازی سینمای هنری ایران و لهستان» درباره شرایط ساخت فیلم در این دو کشور گفت وگو کردند.

- ایسنا/اصفهان رضا درمیشیان و یوآنا کاس کراوزه، در کارگاه فیلمسازی سینمای هنری ایران و لهستان درباره شرایط ساخت فیلم در این دو کشور گفت وگو کردند.

شامگاه 11 آذرماه، پیش از اکران فیلم لهستانی پاپوشا و برگزاری کارگاه فیلم سازی سینمای هنری ایران و لهستان ، وویچخ اونولت (woichek onolt) معاون سفیر لهستان در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان، به ویژگی فیلم هایی که طی برگزاری هفته فیلم لهستان در ایران به نمایش درمی آید، اشاره کرد و گفت: جنبه های مهم زیبایی شناسی و مضامین و رویکردهای مختلف سینمای لهستان در فیلم هایی که برای نمایش در این هفته فیلم انتخاب شده اند، مدنظر قرار داده شده و هدف، تنها نمایش این فیلم ها نیست؛ بلکه فرصت مناسبی است تا بین هنرمندان لهستان و سینماگران ایران فضای گفتگو شکل بگیرد و این گفت وگوها به جوانب مختلف هنر سینما و مضامین انسانی و جهانی بپردازد.

وی ادامه داد: کارگاه فیلم سازی ایران و لهستان پنل گفتگویی است تا به مشارکت هر دو کشور در زمینه ساخت و تولید فیلم کمک کند.

پس از ایراد این سخنان، فیلم پاپوشا به کارگردانی یوآنا کاس کراوزه و کریستوف کراوزه اکران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت ها و شباهت های سینمای ایران و لهستان

تفاوت ها و شباهت های سینمای ایران و لهستان