مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-01سياسي

پایتخت به مدد کسب و کار های نوپا


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و شهردار تهران تفاهم نامه هایی برای شناسایی پهنه شهر برای ایجاد مراکز نوآوری و همچنین را ه اندازی مرکز نوآوری فناوری های پیشرفته حمل و نقل امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و شهردار پایتخت برای کمک به حل معضل آلودگی هوا با ورود فناوری های پیشرفته و توسعه این فناوری ها به دست کسب و کار های نوپا (استارتاپ ها 9، توافق کردند.

دو تفاهم نامه همکاری، بر دو موضوع ایجاد زیرساخت برای خودرو های پیشرفته با ایجاد یک مرکز نوآوری و همچنین شناسایی و توسعه پهنه های نوآوری توسط آقایان سورنا ستاری و پیروز حناچی امضا شد.

*استارتاپ ها و دانش بنیان ها پایتخت را هوشمند می کنندمعاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم از نقش قابل توجهی که شرکت های دانش بنیان در حل مشکلات شهری ضمن ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، به مدد نوآوری دارند، گفت و ادامه داد: پایتخت، ظرفیت بالقوه خوبی برای تبدیل شدن به شهر هوشمند دارد و باید زیست بومی فراهم شود تا این استعداد به کسب وکار نوآورانه بدل شود.

کسب وکار هایی که قدرت گرفته از خلاقیت جوان ها است و می توانند از معضلات شهری، ثروت و اشتغال خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت به مدد کسب و کار های نوپا

پایتخت به مدد کسب و کار های نوپا