مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:352019-12-01سياسي

توسعه سامانه الکترونیک در تمام بدنه بیمه سلامت ضروری است


مدیرکل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت کشور گفت: توسعه سامانه الکترونیک در تمام بدنه بیمه سلامت لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدر الله عباسی ظهر یکشنبه در نشست مدیران کل بیمه سلامت منطقه 10 کشور در بوشهر اظهار داشت: اکنون در بیش از سه هزار مطب پزشکان، نسخه الکترونیکی در استان ها اجرا و این مهم در سایر مراکز درمانی عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه نسخه الکترونیکی در مطب پزشکان استان ها اجرا می شود تصریح کرد: تلاش می شود سامانه الکترونیک در بدنه بیمه سلامت تسری یابد.

مدیرکل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت کشور به تشریح اهداف و وضعیت اجرای پروژه های الکترونیکی و سامانه های مورداستفاده بیمه سلامت و چگونگی تحقق این اهداف و نحوه اجرای سامانه های الکترونیکی در استان ها پرداخت و گفت: اکنون در بیش از 230 شهر پروژه نسخه الکترونیکی در حال اجرا است.

عباسی اضافه کرد: توسعه سامانه پرونده الکترونیکی در تمامی شهرستان ها و مراکز درمانی لازم است و یکی از بارزترین پرونده بیمه سلامت سامانه الکترونیک است که هزینه را کنترل می کند.

مدیرکل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت کشور خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این پروژه در همه مراکز درمانی، هزینه ها و مراجعه بیماران به مراکز درمانی و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سامانه الکترونیک در تمام بدنه بیمه سلامت ضروری است

توسعه سامانه الکترونیک در تمام بدنه بیمه سلامت ضروری است