مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-01اقتصادي

افزایش 2 درصدی طلاق در خراسان شمالی


میزان طلاق در استان، امسال با روندی افزایشی به دو و سه دهم درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی افزود: امسال هزار و 306 فقره طلاق در سامانه این اداره ثبت شده است که درمقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش دارد.

علی زاهدی نیا گفت: بیشترین وقایع طلاق ثبت شده برای بانوان با 306 فقره، برای بانوان گروه 20 تا 24 سال ثبت شده و پس از آن گروه 25 تا 29 سال با 302 فقره طلاق قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طلاق مردان استان نیز در گروه 25 تا 29 سال به ثبت رسیده است، افزود: در این بازه سنی 353 فقره طلاق ثبت شده است که گروه 30 تا 34 سال مردان نیز با 345 مورد طلاق، در رده بعدی هستند.

زاهدی نیا گفت: با استناد به تحقیقی که پارسال در قالب پرسشنامه در مورد علل طلاق در استان انجام شد، دلایل طلاق به مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تقسیم شد.

به گفته وی در بخش اقتصادی بیکاری و درآمد کم در صدر علل طلاق قرار گرفت و در بخش اجتماعی، تفاوت های سنی و فرهنگی، سن کم، نداشتن مهارت های زندگی و آمادگی لازم برای زوجین در اولویت است و در بخش فرهنگی نیز گسترش فضای مجازی و نقش آن در زندگی ها و تغییرات فرهنگی از مهمترین علل طلاق در استان اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 درصدی طلاق در خراسان شمالی

افزایش 2 درصدی طلاق در خراسان شمالی