مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 06:072019-12-01اقتصادي

نسخه الکترونیک عامل مؤثری در کنترل منابع است


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: ارائه خدمات الکترونیک عامل موثری در بهبود روش ها، مدیریت بهینه و کنترل منابع سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پرویز رمضانی در نشست مدیران کل بیمه سلامت منطقه 10 کشور، اظهار داشت: جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه سلامت به بیمه شدگان همواره نیازمند تبادل تجربیات و اقدامات انجام شده در سایر استان ها هستیم  و در حال حاضر ارائه خدمات الکترونیک عامل موثری در بهبود روش ها، مدیریت بهینه و کنترل منابع سازمان است.

در این نشست مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد بیمه سلامت و اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی، تبادل الکترونیکی اسناد بستری و اجرای دستورالعمل پوشش اجباری بیمه پایه بر اساس آزمون وسع در استان بوشهر، به چالش های اجرای این برنامه ها در استان های منطقه اشاره و بر ضرورت رفع مشکلات و تأمین زیرساخت های لازم تأکید کرد.

همچنین عباسی مدیرکل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا سازمان الکترونیک را در بدنه سازمان جاری و ساری کنیم و صرفاً یک شعار نباشد به تشریح اهداف سازمان و وضعیت اجرای پروژه های الکترونیکی و سامانه های مورد استفاده سازمان و چگونگی تحقق این اهداف و نحوه اجرای سامانه های الکترونیکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیک عامل مؤثری در کنترل منابع است

نسخه الکترونیک عامل مؤثری در کنترل منابع است