مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آذر 1398 ساعت 06:402019-11-30فناوري

ثبت اثر انگشت و عکسبرداری از چهره خریداران سیم کارت اجباری است


مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عرضه و فروش سیم کارت بدون اخذ مدارک هویتی از خریداران توسط مراکز و دفاتر ثبت نام و صدور سیم کارت را تخلف دانست.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه عرضه و فروش سیم کارت بدون اخذ مدارک هویتی از خریداران توسط مراکز و دفاتر ثبت نام و صدور سیم کارت را تخلف دانست.

مهدی قنادی در گفت و گو با ایسنا، از سیم کارت های فاقد هویت به عنوان یکی از ابزارهای بزهکاران برای وقوع جرائم نام برد و اظهار کرد: در برخی از پرونده هایی که در دستگاه قضایی استان شکل می گیرد، یکی از ابزارهای بزهکاران برای وقوع جرم استفاده از سیم کارت های بی هویت است.

وی عرضه و فروش سیم کارت بدون اخذ مدارک هویتی از خریداران توسط مراکز و دفاتر ثبت نام و صدور سیم کارت را تخلف دانست و گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تمامی دفاتر و مراکز ثبت نام و صدور سیم کارت تلفن همراه ملزم هستند در زمان ثبت نام نسبت به احراز هویت تقاصاکنندگان به نحو دقیقی عمل کنند.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: این مراکز موظفند در زمان ثبت نام افراد متقاضی دریافت سیم کارت، مدارک هویتی را از آنها دریافت و سایر موارد تشخیص هویت مانند ثبت اثرانگشت و عکسبرداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اثر انگشت و عکسبرداری از چهره خریداران سیم کارت اجباری است

ثبت اثر انگشت و عکسبرداری از چهره خریداران سیم کارت اجباری است