مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 14:102019-11-28پزشكي

فوت 3 نفر در بابل بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا با ویروس H1N1


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از فوت 3 نفر در بابل بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا با ویروس H1N1 در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از فوت 3 نفر در بابل بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا با ویروس H1N1 در این شهرستان خبر داد.

مصطفی جوانیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم نگران تهیه واکسن آنفولانزا نباشند، اظهار کرد: افراد مبتلا به آنفولانزا، خود درمانی نکنند و والدین در صورت بروز علائم سرماخوردگی، فرزندان خود را به مدرسه نفرستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت واکسن در داروخانه ها حدود 40 هزار تومان است، تصریح کرد: ویروس آنفولانزا به سه نوع A,B,C تقسیم می شود که نوع C سرماخوردگی عادی ایجاد می کند اما نوع A و B می تواند اپیدمی ایجاد کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: بیمارستان روحانی بابل، بیمارستان اول و مجهز به درمان آنفولانزا معرفی شد و بیمارستان کودکان امیرکلا نیز برای رسیدگی به آنفولانزای کودکان تجهیز شدند.

جوانیان هدف از این نشست را اطلاع رسانی درست با هدف جلوگیری از شایعات دانست و گفت: آنفولانزا یک ویروس سرما دوست است برای همین در فصل زمستان و سرد بیشترین مبتلایان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 نفر در بابل بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا با ویروس H1N1

فوت 3 نفر در بابل بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا با ویروس H1N1