مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 11:002019-11-28بين الملل

سی ان ان بخشی از دروغ های ترامپ را افشا کرد


شبکه سی ان ان بخشی از دروغ های رییس جمهور آمریکا را درباره مسائل مختلف از جمله درباره ایران، تعرفه های گمرگی، سوریه و روسیه، افشا کرد - لیندا چاوز تحلیلگر محافظه کار آمریکایی به شبکه سی ان ان گفت: خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای، منجر به کاهش نقش آمریکا در صحنه جهانی شد.

اکنون کشور های جهان به این نتیجه رسیده اند که اگر توافقی با یک دولت دموکرات در آمریکا امضا کنند، در صورتی که بعد از آن جمهوری خواهان به قدرت برسند، آن توافق دیگر اعتباری نخواهد داشت.

مجری شبکه سی ان ان در ادامه گفت: دونالد ترامپ تهدید کرده بود اگر ایران از چارچوب توافق خارج شود، ضد آن اقدام نظامی انجام خواهد داد.

این موضع ترامپ باعث شد که جامعه جهانی علت دیگری برای تردید در عزم ترامپ پیدا کند، زیرا ترامپ در ماه مه در پیامی تویتری نوشت: اگر ایران بخواهد بجنگد، این پایان رسمی ایران خواهد بود.

سی ان ان سپس به جنگ تجاری آمریکا و چین پرداخت و افزود: برخلاف ادعای ترامپ که گفته بود افزایش تعرفه کالا های وارداتی از چین به نفع تولیدکنندگان آمریکایی خواهد بود، اکنون این اقدام ترامپ باعث شده است که واردکنندگان آمریکایی میلیون ها دلار پول بیشتری را برای واردات کالا های چینی بپردازند و در نهایت بخش عمده ای از این افزایش هزینه ها بر دوش شهروندان آمریکایی است، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان بخشی از دروغ های ترامپ را افشا کرد

سی ان ان بخشی از دروغ های ترامپ را افشا کرد