مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 09:452019-11-27ورزشي

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه امضاء کرد


سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به منظور گسترش تقویت و توسعه همکاری ها با هدف دسترسی و به کارگیری روش های نوین و روزآمد در اجرای طرح های فناورانه و ارتقای سطح خدمت رسانی با سازمان جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

- سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه امضاء کرد ایسنا/یزد سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به منظور گسترش تقویت و توسعه همکاری ها با هدف دسترسی و به کارگیری روش های نوین و روزآمد در اجرای طرح های فناورانه و ارتقای سطح خدمت رسانی با سازمان جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

این تفاهم نامه صبح امروز چهارشنبه ششم آذرماه در نشستی با حضور عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مهدی باصولی رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد در ساختمان ستادی سازمان جهاددانشگاهی به امضای طرفین رسید.

هدف از این تفاهم نامه که در شش ماده و دو نسخه تنظیم شده، گسترش، تقویت و توسعه همکاری ها با هدف دسترسی و به کارگیری روش های نوین و روزآمد در اجرای طرح های فناورانه و ارتقای سطح خدمت رسانی سازمان و شهرداری ها با تکیه بر توان علمی تحقیقاتی کشور ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه امضاء کرد

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با جهاددانشگاهی یزد تفاهم نامه امضاء کرد