مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 آذر 1398 ساعت 04:052019-11-27بين الملل

مهمترین خبر های جهان (7-19)


علی باباجان معاون سابق نخست وزیر ترکیه در تلاش است تا پایان سال جاری میلادی حزبی سیاسی برای مقابله با حزب حاکم تاسیس کند - ـ دست کم 41 نفر روز سه شنبه در کینشازا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو بر اثر باران های شدید که شامگاه دوشنبه و سحرگاه سه شنبه باعث رانش زمین و برق گرفتگی در پایتخت کنگو شده است‏، جان باختند.

(خبرگزاری فرانسه)اتحادیه اروپاـ پارلمان اروپا از کشور های عضو خواست همه کودکان اروپایی جنگجویان تکفیری را که در حال حاضر در سوریه از آزادی محروم هستند‏، به کشور های خود بازگردانند.

(خبرگزاری فرانسه)انگلیسـ افزایش اقبال عمومی به جرمی کوربین رهبر حزب کارگر که بار ها در حمایت از حقوق فلسطینیان و علیه کشتار مردم غزه موضع گیری کرده موجب نگرانی محافل صهیونیستی شده است.

(صداوسیما)ـ قاضی دیوان عالی انگلیس تظاهرات والدین دانش آموزان مخالف با آموزش مسائل جنسی به کودکان را برای همیشه ممنوع کرد.

(صداوسیما)آلمانـ صدراعظم آلمان گفت: با حمایت از شکل گیری آغاز فرآیند سیاسی سازمان ملل در سوریه، نیازمند تغییرات سیاسی در این کشوریم.

(رویترز)هزاران تن از کشاورزان در آلمان در اعتراض به مقررات تازه ی زیست محیطی که به گفته ی آنان معیشت شان را تهدید می کنند با تراکتور در محله ی مشهور برندنبرگ گیت در برلین تجمع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)