مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 15:572019-11-26سياسي

ایمان ،بصیرت و استقامت، شرط بسیجی بودن


بسیج تاثیر شگرفی در ثبات و حفظ انقلاب اسلامی دارد - ،مرکز فارس ،سردار غلامحسین غیب پرور در تجمع بزرگ بسیجیان فارس که در بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد، با تاکید براینکه نمی توان بسیج را بدون امام (ره) دید،گفت: در ابتدای انقلاب، زمانی که امام (ره) دستور تشکیل بسیج را دادند، کسی نمی دانست که این نهاد مقدس چه تاثیر شگرفی در روند ثبات و حفظ انقلاب اسلامی دارد.

او افزود: در دوران دفاع مقدس، صحنه های مختلفی ایجاد شد، انقلاب را مورد هجمه و توطئه قرار دادند و دشمن از هیچ تلاشی برای از پای در آوردن آن فروگذاری نکرد.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی با بیان اینکه اولین فتنه دشمن تیر 78 بود، افزود: ماجرای کوی دانشگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد، اما مردم آن غائله را تمام کردند؛ 10 سال بعد در سال 88 فتته ای دیگر رقم زدند و در آن زمان هم ماجرا وقتی تمام شد که فتنه گران به ساحت امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم آمدند و ختم ماجرا را به دنیا اعلام کردند.

غیب پرور با بیان اینکه در ماجرای فتنه 96 نیز شاهد حضور مردم بودیم، اظهار داشت: استراتژی آمریکا در مقابل نظام اسلامی براندازی است و به چیزی کمتر از براندازی قانع نبوده اند و هر روز فتنه ای را طرح ریزی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان ،بصیرت و استقامت، شرط بسیجی بودن

ایمان ،بصیرت و استقامت، شرط بسیجی بودن