مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 12:162019-11-26سياسي

حقوق بانوان کارمند شاغل طبق قانون مورد توجه باشد


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حقوق بانوان کارمند شاغل طبق قانون مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان همدان بهره گیری از تفکر بسیجی را برای دستیابی به برنامه های بلندمدت کشور و خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن را خواستار شد و از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی همدان در اربعین حسینی تشکر کرد.

وی رعایت حقوق بانوان کارمند شاغل دارای وظیفه مادری طبق آنچه در قانون پیش بینی شده را مهم دانست و توجه ادارات و سازمان ها به این موضوع را خواستار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اجرای جامعه ایمن با هدف پیشگیری از سوانح و حوادث، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص مسمومیت با مونوکسیدکربن و برگزاری جلسه ای در فرمانداری شهرستان تویسرکان به منظور برنامه ریزی برای کاهش آمار فوتی ها و مصدومان در فصل گردوتکانی را از دیگر موارد مورد توجه عنوان کرد.

منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز افزایش پوشش غربالگری سلامت روان را در دستور کار دانست و گفت: مراکز خدمات جامع سلامت طبق دستورالعمل کشوری از روانشناسان بالینی برای ارائه خدمات اورژانس روانپزشکی بهره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بانوان کارمند شاغل طبق قانون مورد توجه باشد

حقوق بانوان کارمند شاغل طبق قانون مورد توجه باشد