مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:452019-11-26ورزشي

دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان برای اولین بار در کشور


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان در یزد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار در سطح کشور بودجه قابل توجهی به بخش ورزش معلولان ضایع نخاعی، - ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان در یزد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار در سطح کشور بودجه قابل توجهی به بخش ورزش معلولان ضایع نخاعی، نابینایان و ناشنوایان اختصاص یافته است.

عباس ملازینلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تفکیک ورزش معلولان از ورزش المپیک محلات در یزد، تصریح کرد: به علت دیده نشدن ورزش جانبازان و معلولان در حاشیه المپیادهای ورزشی محلات، امسال برای اولین بار به منظور جلب توجه مردم و مسئولان به این قشر، المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک شاهد حضور ورزشکاران معلولان حرفه ای و غیرحرفه ای در این زمینه هستیم.

این مسئول به ضرورت توجه ویژه تر مسئولان شهری به مناسب سازی شهر به خصوص پارک ها، تفرجگاه ها و همچنین فضاهای ورزشی اشاره کرد و گفت: این اقدام موجب توجه ویژه به این قشر حتی در سایر بخش‎های شهری می شود.

وی انزوا و طرد شدن معلولان از جامعه و مشکلات روحی و روانی آن ها را نیازمند فراهم کردن شرایط حضور این افراد در جامعه و شهر دانست و گفت: اگر زیرساخت ‎های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان برای اولین بار در کشور

دو برابر شدن بودجه ورزش معلولان برای اولین بار در کشور