مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 11:452019-11-26حوادث

گردوتکانی در همدان 8 کشته برجای گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان از فوت 8 نفر بر اثر گردو تکانی در همدان و تویسرکان خبر داد و گفت: امسال 102 مورد سقوط از درخت گردو در استان همدان گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ف حبیب معصومی ظهر سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد با برشمردن انواع حوادث غیرمترقبه و بالا بودن فوتی و مصدوم در حوادث ترافیکی با وجود تلاش برای کاهش این روند به بیان مثالهایی در این زمینه پرداخت و گفت: فهرستی از نقاط حادثه خیز سراسر استان همدان به استانداری همدان ارسال می شود.

معصومی در خصوص سقوط از ارتفاع و درخت گردو در شهرستان تویسرکان اظهار داشت: بخشی از اقتصاد شهرستان تویسرکان به باغداری گردو مربوط است که از 25 شهریور تا 25 مهر به دلیل بالا بودن تعداد سقوط از درخت گردو به مدت یک ماه یک کد اورژانس به کدهای شهرستان تویسرکان افزوده شد.

وی با بیان اینکه افزایش کد اورژانس به معنای افزایش اعزام آمبولانس به این شهرستان است، گفت: در شهرستان تویسرکان طی هر شیفت 2 آمبولانس به استعداد 4 نفر فعال است اما به علت افزایش سقوط از درخت گردو طی مدت عنوان شده 3 امبولانس فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوتکانی در همدان 8 کشته برجای گذاشت

گردوتکانی در همدان 8 کشته برجای گذاشت