مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آذر 1398 ساعت 10:162019-11-26پزشكي

تبادل اسناد بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان بیمه سلامت


اسناد همه 29بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه با سازمان بیمه سلامت به صورت الکترونیکی تبادل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر اقتصاد درمان و فناوریهای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سالانه بیش از 500هزار سند میان این دانشگاه و سازمان بیمه سلامت تبادل می شود.

دکتر حسین ابراهیمی پور در حاشیه نشست راهبری تبادل الکترونیکی اسناد با سازمان بیمه سلامت با حضور روسای دانشگاهها و دانشکده های قطب 9کشور و معاونان درمان افزود:با اجرای این طرح آمار تبادل کاغذی اسناد به حداقل رسیده است که این امر نقش موثری در صرفه جویی در منابع مالی و انسانی، نظم دهی در تبادل اسناد، پرهیز از تکرار فرایندها و سرعت بخشی در استحصال درآمدها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با ورود دانشگاه علوم پزشکی مشهد به این برنامه هم اکنون همه مراکز درمانی زیر پوشش قرار گرفته اند گفت: بیشترین حجم تبادل اسناد دانشگاه با سازمان بیمه سلامت است و تلاش می شود 30درصد باقی مانده که متعلق به سازمان تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح است نیز وارد این برنامه شوند.

مدیر اقتصاد درمان و فناوریهای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به صفر رساندن تبادل کاغذی اسناد با سازمانهای بیمه گر و الکترونیکی شدن همه تبادلات با دیگر سازمانها، از دیگر برنامه های این مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل اسناد بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان بیمه سلامت

تبادل اسناد بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با سازمان بیمه سلامت