مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 21:252019-11-25سياسي

حسودها به یوسف پیامبر گفتند، برادرت دزد است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمود رستگاری سخنران مراسم ختم خواهر رییس جمهوری که امشب با حضور حضور حجت الاسلام روحانی رییس جمهور و برادرش حسین فریدون در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد، - سخنران مراسم ختم خواهر رییس جمهور گفت: حسود ها به یوسف پیامبر (ع) گفتند برادرت دزد است، نسبت دزدی و دروغ برای همه هست و معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام محمود رستگاری سخنران مراسم ختم خواهر رییس جمهوری که امشب با حضور حضور حجت الاسلام روحانی رییس جمهور و برادرش حسین فریدون در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر آیات قرآن، پیغمبران، معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده اند؛ چراکه راه و هدف بزرگی را انتخاب کردند و باید در این راه آزارها را تحمل می کردند.

رستگاری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم مبنی بر آن که انبیای پیش از پیامبر اسلام هم مورد آزار و تکذیب قرار می گرفتند، گفت: خود پیامبر اکرم (ص) می فرمودند من و پیامبران پیش از من همواره مورد اذیت دشمنان بوده ایم.

وی با خطاب قرار دادن روحانی، رییس جمهوری و حاضران گفت: یوسف صدیق نه به خاطر حسادت بیگانگان، بلکه به خاطر حسادت خودی ها و برادران به چاه افتاد و رنج و مصیبت دید؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسودها به یوسف پیامبر گفتند، برادرت دزد است!

حسودها به یوسف پیامبر گفتند، برادرت دزد است!