مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 09:302019-11-25سياسي

استفاده از اطلاعات افراد در ثبت احوال برای مواقع بحران


در نشستی با حضور روسای جمعیت هلال احمر و سازمان ثبت احوال کشور تفاهم نامه ای بین این دو نهاد امضاء شد تا بر اساس آن جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات در بحران ها و همین طور خدمات داوطلبی و فرهنگی از ظرفیت های اطلاعاتی این سازمان بهره ببرد.

- در تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر با سازمان ثبت احوال کشور امضاء شد استفاده از اطلاعات افراد در ثبت احوال برای مواقع بحران در نشستی با حضور روسای جمعیت هلال احمر و سازمان ثبت احوال کشور تفاهم نامه ای بین این دو نهاد امضاء شد تا بر اساس آن جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات در بحران ها و همین طور خدمات داوطلبی و فرهنگی از ظرفیت های اطلاعاتی این سازمان بهره ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه میان دکتر علی اصغر پیوندی و حمید درخشان نیا روسای جمعیت هلال احمر و سازمان ثبت احوال به امضا رسید که بر اساس آن جمعیت هلال احمر می تواند از اطلاعات ثبت شده افراد در این سازمان در موارد مختلف بهره ببرد.

از جمله اینها استفاده از موقعیت مکانی و اطلاعات خانوار برای کمک در حوادث و بحران ها است و همچنین بر اساس این تفاهم نامه امکان استعلام اطلاعات اثر انگشت افراد در بحران ها می تواند در چارچوب قوانین در اختیار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اطلاعات افراد در ثبت احوال برای مواقع بحران

استفاده از اطلاعات افراد در ثبت احوال برای مواقع بحران