مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 06:562019-11-24اقتصادي

افزایش 10 برابری گزارش های مردمی به سامانه 124


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی از افزایش 10 برابری گزارش های مردمی از طریق سامانه تلفنی 124 این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ی مرکز خراسان جنوبی، علی تهوری گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، گزارش های مردمی دریافتی از طریق سامانه 124 از میانگین 45 مورد در روز به 450 مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش خطوط تلفنی این سامانه افزود: با پیگیری صورت گرفته 2 خط دیگر به سامانه 124 افزوده شده و در حال حاضر سه اپراتور، گزارشات مردمی را در این سازمان دریافت می کنند که پس از ثبت بازرسان ، بررسی می شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گفت: همچنین برای تسهیل گزارش دهی مردمی و تسریع در رسیدگی به آنها، بازرسان این سازمان در سه پایگاه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات در سه نقطه از شهر بیرجند و همچنین یک نقطه در شهرستان ها مستقر شدند.

تهوری ، میدان امام خمینی (ره)، میدان ابوذر و تقاطع فرزان (چهار راه مصلی) سه مکان استقرار این پایگاه ها در بیرجند اعلام کرد که شهروندان می توانند تخلفات اقتصادی را به بازرسان مستقر در این پایگاه ها گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری گزارش های مردمی به سامانه 124

افزایش 10 برابری گزارش های مردمی به سامانه 124