مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 18:402019-11-23ورزشي

کریستال پالاس 1 - 2 لیورپول؛ تیم کلوپ قصد توقف ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول در دیداری که مانند همیشه بازی نکرد و پالاس فرصت های خوبی را روی دروازه این تیم خلق کرد، باز هم در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد تا صدرنشینی خود را تثبیت کرده و 37 امتیازی شود.

- لیورپول در دیداری دشواری 1-2 پالاس را مغلوب کرد و روند پیروزی های این تیم ادامه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیورپول در دیداری که مانند همیشه بازی نکرد و پالاس فرصت های خوبی را روی دروازه این تیم خلق کرد، باز هم در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد تا صدرنشینی خود را تثبیت کرده و 37 امتیازی شود.

اولین فرصت بازی در دقیقه 12 و برای پالاس ایجاد شد، اما ضربه زمینی میلنوویچ با عکس العمل آلیسون همراه بود و خطر از دروازه لیورپول رفع شد.

دقایقی بعد و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، پالاس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت و بدشانس بود که ضربه سر گری کیهیل به دیرک دروازه آلیسون برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول و روی کرنر لیورپولی ها، فن دایک روی توپ اثر گذاشت و در ادامه روبرتو فیرمینو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد که نتوانست از آن استفاده کند و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 42 پالاس توسط تامکینز در دهانه دروازه به گل رسید، اما این گل مردود اعلام شد تا نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل دو تیم به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریستال پالاس 1 - 2 لیورپول؛ تیم کلوپ قصد توقف ندارد

کریستال پالاس 1 - 2 لیورپول؛ تیم کلوپ قصد توقف ندارد