مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:462019-11-23سياسي

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد


با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم و جمعی از مسؤولان، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد گلفشان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به فعالیت های کانون های دانشجویی اظهار کرد: کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه صنعتی، شانزدهمین کانون در سطح دانشگاه های قم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: امروز شاهد افتتاح این کانون در دانشگاه صنعتی بودیم البته همکاری های قبلی با این دانشگاه و هلال احمر وجود داشت اما از نظم و انظباط و انسجام برخوردار نبود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این کانون جزء کانون های فعال در هلال احمر باشد، خوشبختانه اعضای فعالی را در بین کانون های دانشجویی در قم داریم و از فعالان در کانون های دانشجویی کشور هستیم.

گل فشان بیان کرد: هلال احمر فعالیت های گسترده ای در سطح کشور دارد و در عرصه آموزش و برنامه های فرهنگی گام های مهمی برداشته ایم.

وی اظهار کرد: در پیشبرد اهداف فرهنگی، مسائل و موضوعات مهمی را مورد توجه قرار می دهیم که این برنامه ها می تواند در رفع بسیاری از آسیبها و مشکلات موثر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: قشر فرهیخته دانشجو، بسیار تاثیرگذار است و می تواند با حضور خود در فعالیت های هلال احمر، خدمات ارزنده ای ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد