مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:552019-11-23اقتصادي

بومی سازی تجربیات جهانی در شهرهای دوستدار سالمند


نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد با تأکید بر اینکه تجربیات شهرهای جهان در راستای تبدیل شدن به شهر دوستدار سالمند را نمی توان به صورت کامل استفاده کرد، - ایسنا/اصفهان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد با تأکید بر اینکه تجربیات شهرهای جهان در راستای تبدیل شدن به شهر دوستدار سالمند را نمی توان به صورت کامل استفاده کرد، گفت: باید این تجربیات جهانی در هر شهری بومی سازی شود.

لیلا جودان، امروز (شنبه) در نخستین کارگاه تخصصی شهر دوستدار سالمند، اظهار کرد: تفاهم نامه شهر دوستدار سالمند در اصفهان منعقد شده و فرایند اجرای طرح شهر دوستدار سالمند در این شهر با سرعت بالایی پیش می رود.

امروز هم در این کارگاه دور هم جمع شده ایم تا از برنامه هایی که تاکنون انجام شده مطلع شویم.

وی ادامه داد: باید ببینیم تجربه اصفهان در راستای تبدیل شدن به شهر دوستدار سالمند چگونه بوده و چطور بر چرخه زندگی اثر می گذارد که این امر در طول زمان مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین رینتاروموری - مشاور بین المللی طرح شهر دوستدار سالمند در این کارگاه، بابیان اینکه وقتی درباره شهر دوستدار سالمند صحبت می کنیم باید همه گروه های سنی را در نظر داشته باشیم، گفت: با توجه به تجربه فعالیتی که در شهرهای مختلف دنیا همچون چین، ژاپن، هنگ کنگ و انگلستان داشتم وقتی می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجربیات جهانی در شهرهای دوستدار سالمند

بومی سازی تجربیات جهانی در شهرهای دوستدار سالمند