مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:502019-11-23سياسي

هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور بود


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حوادث اخیر کشور توسط آمریکایی ها طراحی و توسط برخی کشورهای منطقه پشتیبانی می شد تا آن ها در ایران جنگ داخلی راه بیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پیش از ظهر امروز در جمع مردم اهواز در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در کل منطقه بدیل ندارد و روی این امر تقریباً همه صاحب نظران و تحلیل گران اجماع نظر دارند.

وی افزود: امروز همه کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای محور مقاومت در نوک پیکان حملات استکبار جهانی قرار دارند و آن ها هدفشان تجزیه این کشورها است.

حتی رفتارشناسی آمریکا و استعمارگران در 100 اخیر نشان می دهد که آن ها هر گاه قصد تجزیه کشوری را داشته باشند ابتدا به سمت ایجاد جنگ داخلی در این کشور حرکت می کنند.

برای این نمونه می توان به ایجاد جنگ های داخلی در کشورهایی مثل هند، پاکستان و کره اشاره کرد که جنگ های داخلی در نهایت منجر به تجزیه این کشورها شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: برای ترسیم نقشه جدید خاورمیانه، جنگ داخلی در کشورهای سوریه، لبنان، یمن و .

راه انداختند ولی در کشور ما اسیر تدبیرهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی بوده اند و موفق به این کار نشده اند و نقشه های شوم آن ها همیشه در مورد کشور ما ابتر مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور بود

هدف دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور بود