مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 05:352019-11-23فرهنگي

افشین سنگ چاپ: در نقش مثبت از خودم بدم آمد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، افشین سنگ چاپ درباره سریال فوق لیسانسه ها که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، بیان کرد: جای یک سریال طنز در تلویزیون خالی بود و من خودم از پخش فوق لیسانسه ها بسیار خوشحال هستم و خود را جای یک شهروند می گذارم که .

- افشین سنگ چاپ بازیگر باسابقه تلویزیون که این شب ها فوق لیسانسه ها را روی آنتن دارد، از حضورش در این مجموعه گفت و اینکه حس خوب این سریال توانسته کمی تلخی برنامه های سیما را از بین ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، افشین سنگ چاپ درباره سریال فوق لیسانسه ها که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، بیان کرد: جای یک سریال طنز در تلویزیون خالی بود و من خودم از پخش فوق لیسانسه ها بسیار خوشحال هستم و خود را جای یک شهروند می گذارم که تا مدت ها وقتی تلویزیون را روشن می کردیم هر کانالی را می گرفتیم پر از اشک و آه و تلخی بود و حالا حس خوبی دارم.

تلویزیونی پر از تلخی و پند و اندرز! وی ادامه داد: غیر از تلخی ها هم دائم برنامه ها پند و اندرز هستند درحالی که دهه 80 هر پنج کانال اصلی ما هر فصل سریال های طنز پخش می کرد و شبکه سه دائم مجموعه های نود شبی روی آنتن داشت.

سنگ چاپ اظهار کرد: بچه های ما در کار طنز دائم پیشرفت می کردند و حتی ممیزی ها باعث می شد ذهن شان هر بار سراغ خلاقیت های بیشتر برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشین سنگ چاپ: در نقش مثبت از خودم بدم آمد!

افشین سنگ چاپ: در نقش مثبت از خودم بدم آمد!