مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 17:102019-11-22فرهنگي

در اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر چه گذشت


سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با 11 اثر و با معرفی برترین های این جشنواره در بخش های نمایشنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری به کار خود پایان داد.

- ایسنا/بوشهر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر با 11 اثر و با معرفی برترین های این جشنواره در بخش های نمایشنامه نویسی، کارگردانی و بازیگری به کار خود پایان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر بوشهر اظهار کرد: هنر چند بعدی نمایش تاثیر شگرفی بر روح و جسم انسان ها دارد.

فاطمه کرم پور افزود: جشنواره فجر امسال فرصتی برای گرد هم آمدن هنرمندان این عرصه بود تا در فضایی صمیمانه و بانشاط به رقابت با یکدیگر بپردازند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر خاطرنشان کرد: هنرمندان استان بوشهر سال گذشته با 160 اثر نمایشی و 784 اجرای عمومی و امسال در شش ماهه نخست با 61 اثر و 254 اجرای عمومی توانستند در عرصه هنرهای نمایشی به فعالیت بپردازند.

حضور فرهنگ ها و خرده فرهنگ ها در جشنواره تئاتر بوشهر مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران بیان کرد: در این دوره از جشنواره حضور فرهنگ ها و خرده فرهنگ های سراسر نقاط استان بوشهر مشهود بوده است.

حمید نیلی تاکید کرد: تعداد 800 گروه ثبت شده و 320 شهرستان در انجمن هنرهای نمایشی وجود دارد که نشان از وجود 320 فرهنگ غنی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر چه گذشت

در اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر چه گذشت