مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 15:502019-11-22حوادث

برخورد قاطع و قانونی با اغتشاشگران


​ اغتشاشگران، اوباش و کسانی که با آتش زدن اموال عمومی و تخریب اموال مردم این ناامنی را در بعضی از مناطق کشور رقم زدند قطعا با برخورد های قاطع قانونی مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛​ علی القاصی مهر پس از بازدید وضع متهمان بازداشت شده در اغتشاشات اخیر در زندان اوین افزود: در روز های اخیر اغتشاشاتی به وقوع پیوست که تمام جریانات، تحت اشراف کامل دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ما قرار داشت و تعدادی از سردسته های اصلی و افرادی که محرک و عوامل اصلی موثر در اغتشاشات بودند، شناسایی و دستگیر شدند و تعدادی نیز در آستانه دستگیری هستند.

دادستان تهران گفت: از ابتدای دستگیری ها، همکاران ما در مجموعه دادسرای تهران و شهرستان های استان تهران به صورت شبانه روزی، تحقیقات مقدماتی این متهمان را آغاز کردند؛ به طوری که هیچ متهمی بیشتر از 12 ساعت در تحت نظرگاه ها نداشتیم و تمام متهمان را بلافاصله به صورت آنی توسط بازپرسان ویژه ای که برای این کار اختصاص دادیم مورد تحقیق قرار گرفتند.

القاصی مهر افزود: در حال حاضر تعدادی از متهمان که در همه شهرستان های استان تهران تحت بازداشت قرار دارند با صدور قرار های تامین و در محل مناسب زندان نگهداری می شوند و خدماتی که لازم بوده نسبت به این زندانیان در همان اوایل انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع و قانونی با اغتشاشگران

برخورد قاطع و قانونی با اغتشاشگران