مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 15:302019-11-22اقتصادي

30 پروژه بزرگ استان بوشهر دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تکمیل طرح های نیمه تمام تمام را یک اولویت دانست و گفت: 30 پروژه بزرگ استان بوشهر دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی درویشی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای توسعه استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا طرح ها و پروژه های متعددی در دستور کار قرار گرفته است.

وی روند اجرای طرح های عمرانی استان بوشهر را ملطوب توصیف کرد و ادامه داد: در هفته دولت امسال هشت هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح شد و تا دهه فجر امسال نیز 30 پروژه عمرانی بزرگ در استان به بهره برداری خواهد رسید.

درویشی با اشاره به اینکه در هر یک از شهرستان های استان بوشهر سه پروژه مهم تکمیل و افتتاح می شود، تصریح کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی به عنوان یک اولویت در دستور کار است و طرح های با پیشرفت بال در اولویت هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در جذب اعتبار با یک اختلاف بسیار زیاد رتبه اول را با افزایش 18 تا 20 درصدی به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی استان بوشهر با حضور 9 هزار و 170 نفر بیان کرد: استان بوشهر در این آزمون 710 سهمیه دارد که مربوط به 11 دستگاه اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 پروژه بزرگ استان بوشهر دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد

30 پروژه بزرگ استان بوشهر دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد