مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 13:002019-11-22سياسي

نماز جمعه شهرستانها


حفظ وحدت ، بصیرت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن و تمکین به قانون از محورهای خطبه های نماز جمعه در شهر ستانهای هرمزگان بود.

- ** نماز جمعه اهل سنت بندرعباسبه گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خلیج فارس ؛ سید عبد الباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: امنیت از نعمت های بزرگ جامعه است که مردم باید با اتحاد و همدلی در حفظ آن بکوشند و دولت نیز برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند.

** نمازجمعه مینابامام جمعه میناب با تبریک هفته بسیج ونیروی دریایی گفت: نظام جمهوری اسلامی برآمده ازمتن مردم و یک نظام خودجوش است.

حجت الاسلام علیرضا صفایی حایری افزود: افزایش نرخ بنزین لازم و ضروری بود اما دولت باید به مشکلات و خواسته های مردم هم توجه کند.

** نماز جمعه سیریکامام جمعه شهرستان سیریک گفت: مسئولان در واگذاری زمینهای سیریک ، بومیان شهرستان را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری در بخش دیگری از سخنانش افزود: در طرح ساخت آب شیرین کن های بزرگ در سواحل شهرستان سیریک ، مسئولان باید مراقب پسماند آن و خطرات احتمالی برای محیط زیست آبزیان و طبیعت شهرستان باشند.

** نماز جمعه بندر لنگهامام جمعه بندرلنگه عمل آشوبگران را در غارت و تخریب اموال عمومی که با حمایت بیگانگان وبه بهانه افزایش نرخ بنزین انجام دادند ، محکوم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه شهرستانها

نماز جمعه شهرستانها